onsdag 16 maj 2012

Tack för blå inspiration

Jag hade missat att Ikea släpper en ny kollektion i juni, Kollektion Blå. Jag som älskar blått blev förtjust, det kommer absolut att bli ett besök till Ikea framöver. Direkt när den släpps kanske eftersom den bara finns i begränsad upplaga. Jag hittade denna blå inspiration på Carolines trädgårdsblogg http://gardentalk.se

Sen hittade jag flera bilder hos Ikea.








Jag längtar efter värme och att kunna vara ute på ett annat sätt, maken har målat mina loppisfyndade blomlådor ikväll, sista vita strykningen. Nya kuddar ligger och väntar på att ta plats i utemöblerna. Så jag är beredd! Nu ska jag göra matsäck, fotbollscup imorgon, bilen rullar 5.45.....

             Kram Jenny

1 kommentar:

  1. Åh tackar! Ja det är nog först till kvarn.
    Såg den nya tidningen den ska jag hugga!

    SvaraRadera