tisdag 5 juni 2012

Loppis på lördag!



Hej, hej kära ni! Håller som bäst på att bära ut saker i lekstugan som vi ska försöka bli av med på lördag, så här ser det ut hittills. Lite till saker är det som ska ut! Sessan & Ärtan är väldigt förväntansfulla om det ska komma några gäster till deras café. Vi hoppas på det för imorgon börjar vi att baka!

Så fick vi en extra helgkväll mitt i veckan! Fredagsmys på en tisdag, kan det bli bättre?!




Favoritblommorna just nu, Lejongap. Jag slängde mina förra i morse, då hade de stått i nästan 4 veckor! Rekord för snittblommor, budget också om man inte kan låta bli att köpa blommor hela tiden som jag gör. Idag blev det 8 stycken som följde med mig hem på lunchen, 4 till vardagsrummet...




...och 4 till köket placerade i de nya stora burkarna som jag fyndade på auktionen i lördags, de blev perfekta vaser!

Nu ska jag kasta mig i soffan, har ätit för mycket tacos...

Loppis på lördag mellan kl 10-15 alltså!!

Kram // Jenny

4 kommentarer:

  1. Nu har jag fått flera tips från din vackra, inspirationsrika blogg – rosa tobaksblommor i zinkbalja, fransk hallonkaka, kladdkakemuffins – det är bara att ösa ur källan av idéer.
    Kram/
    K

    SvaraRadera
  2. Åh va kul med loppis, hoppas vi hinner komma förbi på lördag. Ska åka iväg och köpa lejongap de är jättefina och det behövs inne eftersom sommaren är på hold.
    Kram Caroline

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jättekul om ni hinner komma förbi! Kram Jenny

      Radera