tisdag 24 april 2012

Att leta efter trädgårdsinspiration


Idag är det underbart väder här och jag vill verkligen fixa i trädgården! Just nu nöjer jag mig med att drömma mig bort bland trädgårdsinspirationsbilderna på www.skonahem.se Jag har en hel del att jobba med vad gäller blommor och buskar om jag ska få den där vildvuxna rufsiga trädgården som jag drömmer om. Nåväl altanen har blivit oljad idag, dock inte av mig då... Den är nog torr nu så jag kan ta en kopp kaffe där innan en quick fix dinner; bräckt kassler med apelsinsalsa.

                          Kram Jenny

3 kommentarer:

  1. Underbart härlig början på en blogg, du skriver ju jättebra!! Väldigt personligt, avspänt och härligt. Jag beundrar verkligen din energi kring mat, jag ska bli bättre på det helt klart!!! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla för din kommentar, du är fantastisk vad gäller mat och jag saknar verkligen att laga Traditionsbufféerna med dig!

      Kram Jenny

      Radera
  2. Känner jag dig rätt kommer din trädgård snart vara sådär "rufsig" som du vill ha den....
    Grattis till nyöppnad blogg!!
    Puss o Kram Babysister

    SvaraRadera