måndag 17 februari 2014

Kvinnan i fokus


Nya möten, fantastiska, roliga, trevliga kvinnor, inspirerande föreläsningar, godsaker, kaffe, mingel, yoga, goodibags, tävlingar, vinstregn, signerade prinsessböcker, modevisning, shopping, middag, bloggerskor, skratt, långfrukost.

Tack Pernilla och Diana för en fantastiskt fin helg på Krusenbergs herrgård.

Modevisning
Efter yogan
Ida med Adaras Blogazine både föreläste och visade mode
Möjligheter att shoppa hos fina utställare

Ni ska få se vad som följde med i min shoppingkasse sen är jag packar upp den.


Mycket energi är tankad till att ta tag i den här nya veckan, trots att jag stöp i säng igår och inte orkade göra det här inlägget. Nu har jag smitit upp först och njuter av att ha köket för mig själv och dricka en jättestor kopp kaffe i tystnaden.

Jag älskar att fotografera. Sådana bilder som jag brukar ha härinne på mat och så. Till varje inlägg tar jag ca 150-200 bilder... Jag är usel på mingelbilder, så att fina bilder från de här helgen får ni frossa i hos andra! Mina är ganska suddiga och inte så många, jag har inte upplevt helgen genom linsen, jag behöver lära mig en hel del. Dålig kombo att älska att fotografera och vara rent tekniskt oduglig!

Den här Instagrambilden gjorde att jag vann ett nattlinne från beachhouse!





Jag brukar aldrig ha tur med tävlingar och vinster! Det hade jag i helgen! Ett nattlinne från beachhouse har stått på önskelistan länge och nu hänger det i sovrummet! Jag kommer också att bli uppgraderad underklädsmässigt tack vare min vinst i vinstregnet!

Lippgloss, bra med ett nytt om man som jag tappade sitt i toan när jag gjorde en snabbfix inför föräldramötet på jobbet...

 

Så nu grymt sen till jobbet efter att ha bråkat mer än vanligt med Blogger!

Önskar er alla en fantastisk vecka!

                                                               Kram Jenny



24 kommentarer:

  1. Låter ju som en toppenhelg! Och grattis till vinsten! Önskar mig också något från Beachhouse, det verkar så mjukt./Susanne

    SvaraRadera
  2. Kul att du kom :) och grattis till vinsterna ser fram emot att se vad du shoppar :) kram Diana

    SvaraRadera
  3. Känner mig inte ett dugg utvilad för veckan ;-)

    Gillar Beach House, har den korta pyjamasen. Grattis till vinsten!

    Kram N

    SvaraRadera
  4. I love Beach house! Grattis till dina vinster!
    Låter som en fantastisk rolig och inspirerande helg!
    Ha en bra start på veckan

    kram Sandra

    SvaraRadera
  5. Så fina vinster! Låter verkligen som om du har haft en superduperhelg!

    Ska bli spännande att se vad du har där i shoppingkassen!

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  6. Låter ju som du hade en fantastisk helg! Stort Grattis till vinst, så himla roligt!
    Ha en fin måndag!
    Kram Bodil.

    SvaraRadera
  7. Wooo...Så underbart,fatastiskt & stort **Grattis** till vinst/Kram

    SvaraRadera
  8. så mysigt det låter och så många fina bilder du bjuder på.
    Ha en fin eftermiddag och kväll.
    Kram
    hanna

    SvaraRadera
  9. Så kul ni har haft och så mycket fint. Ha en go kväll. Kram anette

    SvaraRadera
  10. Tekniskt oduglig, helt fel ord!! Du tar väldigt
    fina bilder ju. Och grattis till fin vinst.
    Blogger är helt bananas idag, hela min blogglista
    är osynlig tex, och det är svårt och komma in
    på bloggarna.
    Kramar/AM

    SvaraRadera
  11. Hej Jenny!

    Visst var det en härlig helg! och så roligt att träffa dig och alla andra bloggerskor, god mat och bra upplägg. Jätte mysigt!

    Hoppas du får en fin vecka.

    Kram
    Helen
    www.vitaestilo.se

    SvaraRadera
  12. Vilket fint nattlinne du vann. Jag tror jag vet vad du har i kassen, dina bilder är jättefina tycker jag även om du inte tagit 100 st. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  13. Roligt att träffa dig i helgen på det fantastiska eventet!
    Hoppas det blir fler tillfällen så vi kan prata lite mer;)

    Stor kram!
    Adela

    SvaraRadera
  14. Hej Jenny! Det var roligt att träffa dig, en ny bekantskap i bloggvärlden för mig - och det är ju skoj . Jag förstår inte varför man blev så trött när man kom hem, anspänningen kanske. Jag kan inte heller synka det där med att fota och mingla samtidigt, blir liksom inga bra bilder alls. Ibland tror jag att jag tagit 100 och det bara är 20... KRAM på dig!

    SvaraRadera
  15. Åh jag hade så gärna velat gå, men jag hade min utbildning. Men jag har ju hängt med på Instagram och bloggar. Tur man kan vara med på ett litet hörn i alla fall!
    Hade varit extra kul att höra Adaras eftersom hon också bor i lilla Nynäshamn :-).
    Kram Malin

    SvaraRadera
  16. Låter som en underbar helg. Åh vilken härlig vinst med ett nattlinne, skönaste ju..
    Men du har ju alltid snygga bilder, jag däremot är helt okunnig. Vore så kul att lära sig mer men det är ju det där med tid;)
    Fin vecka till dig, kram

    SvaraRadera
  17. Hej Jenny!
    Men ååå vilket vackert hem du har!
    Ja vist var det trevligt i helgen synd bara att tiden går så snabbt.
    Du ditt citrusträd.. jag har ett ute i förrådet som har tappat alla blad. Jag hällde på vatten o senast jag tittade till det har det kommit blommor på det.. så ge inte upp.. det tar sig säkert!
    Kram Katarina

    SvaraRadera
  18. Jättemysigt var det att träffa dig Jenny! Hoppas det blir fler gånger! Detta med fotografering har jag lärt mig:) att man kan vara. En fotograf som passar just för matfotografering och stileben eller en som gillar och passar mer för street el wimmelbilder. Jag kan ibland tycka det är skönt att uppleva saker utan kameran också även om jag älskar att fotografera också:) kram Pernilla

    SvaraRadera
  19. Vilken toppenhelg du verkar ha haft! Recensera gärna nattlinnet, är sugen på att köpa ett själv.
    Kram Stina

    SvaraRadera
  20. Åh va kul var du där!!! Sett massa bilder på IG och nu bloggar och det verkar ha varit väldigt roligt! Kram Sara

    SvaraRadera
  21. Grattis till den fina vinsten! Såg några fina bilder hos Helena på er härliga bloggdag. Kram Anita

    SvaraRadera
  22. Hade velat vara där! Fina bilder! Ha det gott!

    SvaraRadera
  23. Finfina bilder!!! Trevlig helg du haft och grattis till vinsten :) Kram Anna

    SvaraRadera
  24. Fina bilder!

    Tack för en trevlig helg, det måste vi göra om..;-)

    Må så gott
    Kram Susanne

    SvaraRadera